Garantie/klachten patronen

Wij doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met je bestelling of onze service dan horen wij dat graag zo snel mogelijk. Wij doen er alles aan om tot een oplossing te komen.

Je kunt je klacht richten aan info@naaipatronen.nl. Wij handelen de klacht uiterlijk binnen 14 dagen af.

Alle patronen die in deze webshop verkocht worden, zijn geproduceerd voor thuisgebruik en niet voor de confectie-industrie. Zelfmaakmode-patroonmaten zijn niet te vergelijken met confectiematen. Het is heel belangrijk om eerst je omvangsmaten goed te meten voordat je begint en deze te vergelijken met de maattabel van het patronenmerk.

Problemen met PDF patroon
Zorg dat je de printerinstellingen hebt gecheckt middels pagina 1 van het PDF bestand. Wanneer de instellingen van je printer niet correct staan, kan dit de maat en verhoudingen van het patroon verstoren. Als je patroon niet gedownload wordt, niet geheel downloadt of op een andere manier kapot is, neem dan gelijk contact ons op (in ieder geval binnen 14 werkdagen).

Problemen met bezorging
Meldt het ons direct als je het pakketje beschadigd bij je bezorgd wordt, zodat we voor een gepaste oplossing kunnen zorgen.

Wanneer je contact opneemt, zorg dat je de volgende dingen doorgeeft:
– naam en artikelnummer van het patroon.
- bestelnummer.
– de datum van aankoop.
– een complete beschrijving waarom het patroon niet voldoet of waarom je het patroon terugstuurt.
– naam, adres en mailadres.

Wij verwachten verder geen klachten over de kwaliteit van patronen, omdat deze internationaal verkocht worden en uitgebreid worden getest. Mocht je toch problemen hebben met het patroon laat het ons dan weten. We zullen de klacht vervolgens in behandeling nemen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Comissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europesie Unie.